פורום מנהל מקרקעי ישראל | רשות מקרקעי ישראל

עו״ד מיכל ואקרט
עו״ד מיכל ואקרט

תחום המקרקעין הינו תחום נרחב, הבולטים שבין משרדי עורכי הדין שיודעים לתת מענה במעטפת רחבה של נושאים בתחום זה הם אלו שמצליחים ורואים בראייה רוחבית את טובת הלקוח ובכך יודעים לקרוא נכון את המפה בכל שלב ושלב של הליווי.

 

דיני רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) או בשמה הקודם מנהל מקרקעי ישראל (ממ"י) הינם חלק בלתי נפרד מתחום המקרקעין אותו מובילה עורכת הדין מיכל ואקרט - הידע והניסיון הרב בהתמודדות מול מורכבותה של הרשות הוא שמאפשר הקניית קשת רחבה של ייצוג וליווי משפטי מול רשות מקרקעי ישראל.


 

עו"ד מיכל ואקרט שימשה בין היתר כיועצת משפטית של רשות מקרקעי ישראל ושל חברת עמידר, לרבות מתן ייעוץ משפטי שוטף בוועדות עסקאות של אותם גופים, לצורך בחינת ייתכנות עסקאות שונות במקרקעי ישראל, מכר לדיירים מוגנים ו/או מכר במכרזים, וכן שימשה כיועצת משפטית בוועדות המכרזים של נכסי רשות הפיתוח. עו"ד מיכל ואקרט מספקת שירותים משפטיים בסוגיות מורכבות בתחום הנדל"ן ובתחום המקרקעין על כל רבדיו, לאחר שצברה ידע וניסיון רב בכל הקשור בייצוג וטיפול משפטי נגד רשויות המדינה ורשויות מקומיות, ובעיקר בדיני רשות (מנהל) מקרקעי ישראל, דיירות מוגנת, הפקעות, עסקאות מכר, דיני מכרזים, דיני רישום והסדר זכויות קנייניות וחוזיות במקרקעין.

 

הנכם מוזמנים להפנות אלינו שאלות ונשמח להשיבכם וללוות אתכם עם יחס מיוחד ואיכותי 24/7. 

אודות הפורום

מנהל מקרקעי ישראל הינו הגוף הרשמי והגדול המנהל את קרקעותיה של המדינה. המינהל פועל בהתאם לחוק יסוד: מקרקעי ישראל. רבים מאיתנו מתמודדים עם המינהל בשלב כזה או אחר. אחוז משמעותי מקרקעות המדינה נמצא בבעלות המינהל והוא זה אשר מוכר או מחכיר אותם לתושבים והאזרחים. במידה ויש לכם שאלה בנוגע לפעילות המנהל או ההתנהלות מולו, עורכי הדין שלנו ישמחו לעמוד לשירותיכם.

 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-6112800



למעלה