פורום חוזה קבלן | חברה משכנת

עו"ד אבי ששו
עו"ד אבי ששו

עו"ד אבי א. ששו, בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת שפילד אנגליה (1991), מוסמך לעריכת דין בישראל ממאי 1993.


ניסיונו העשיר של עו"ד ששו בתחום המקרקעין ומיסוי מקרקעין באה לידי ביטוי בעריכת חוזים לרכישת ומכירת דירות, משרדים, שטחים מסחריים, קרקעות לבנייה, קרקעות חקלאיות, עסקות קומבינציה, פרויקטים בנדל"ן, פינוי בינוי, הסכמי תמ"א 38, חוזים להשכרה ושכירות בכל הרבדים השונים בתחום המקרקעין. התמחותו בתחום המשפט המסחרי מתבטאת בליווי וייעוץ לחברות ויחידים, בביצוע התקשרויות מסחריות שונות והשקעות בנדל"ן בישראל ובחו"ל. במשרדו של עו"ד אבי ששו ניתנת תשומת לב ליחידים ולחברות, תוך שימת דגש על שירות אישי, איכותי ומקצועי.

 

טיפול בהסכמים מול קבלנים וחברות משכנות הינו פועל יוצא מהתמחות המשרד והשירותים המשפטיים הניתנים על ידי המשרד.

 

המשרד מייצג אנשים פרטיים וחברות תוך ראיה והבנת התמונה משני צידי המתרס.
 

אודות הפורום

פורום חוזה קבלן | חברה משכנת הוקם במטרה לתת מענה ראשוני לשאלות של גולשים הנוגעות להתקשרות בהסכמי קבלן והתנהלות מול חברות משכנות, לרבות זהות הקבלן, אופן בחינת הזכויות במקרקעין, סוג הבטוחות הניתנות כנגד ביצוע התשלומים על חשבון התמורה, סנקציות במקרה של איחור במסירה, ליקויי בניה, ביצוע שינויים במפרט הטכני ועוד.


בתקופה בה הביקוש לדירות מגורים בשיאו ומאידך קצב התחלות הבניה של פרוייקטים חדשים למגורים רק הולך ועולה, קיימת חשיבות מכרעת לנגישות למאגר מידע אשר יכול לספק מענה לשאלות רבות ומגוונות הנוגעות לעצם ההתקשרות עם חברות בניה והמוקשים מהם יש להיזהר על מנת להבטיח את ההשקעה הגדולה בחייו של אדם.

 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-6130150



למעלה