פורום תאונת אופנוע | אופניים חשמליים | קורקינט חשמלי

עו"ד אורן  מעוז
עו"ד אורן מעוז

עו"ד מעוז הינו בוגר שני תארים במשפטים, עוסק במשך כ 15 שנה בתחום הנזיקין על תחומיו הרבים.

אומרים שרק מי שעשה את הדרך יודע אילו מהבורות הם עמוקים. הניסיון שצבר עו"ד מעוז לאורך השנים, ההופעות הרבות בבתי המשפט ובוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי, מהווים יתרון מובהק עבור לקוחותיו אשר מפקידים בידיו הנאמנות של עו"ד מעוז את מלאכת תביעת הפיצויים שלהם .

 

לצערנו תאונות דו גלגליים הן עניין שבשגרה. הפגיעות הנפוצות ביותר שאנחנו רואים בתאונות כלי רכב דו גלגליים הן פגיעות אורתופדיות כגון שברים של עצמות , אך לא רק כמובן. מגיעים אלינו גם תיקים עם פגיעות נוירולוגיות אחרי חבלות ראש, פגיעות שיניים, פגיעות נפשיות וכו'.

כל תאונה ונסיבותיה המסוימות מייצרת מצב משפטי שונה ומאתגר. מומלץ ביותר לפנות לעו"ד זמן קצר ככל הניתן לאחר התאונה כדי להתייעץ בדבר זכויותיכם השונות וכן לקבל ייעוץ לגבי גובה הפיצויים האפשריים שניתן לקבל בכל מקרה ומקרה.

אודות הפורום

הפורום נועד לתת מענה וייעוץ ראשוני לכל אדם שנגרמו לו נזקי גוף כתוצאה מתאונת אופנוע, תאונת אופניים חשמליים או אופני ספורט או תאונות קורקינט חשמלי שארעה במסגרת נסיעה פרטית ו/או נסיעת עבודה.

 

לרבות לאילו גורמים לדווח על התאונה, באילו מסמכים להצטייד לצורך הגשת תביעה לחברת הביטוח ולאילו גורמים נוספים ניתן לפנות למיצוי מלא זכויותיו של הנפגע (המוסד לביטוח לאומי, עירייה, פוליסת ביטוח חיים/אובדן כושר עבודה וכיוב').

 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-7359661



למעלה