ד"ר נחשון רנד, מומחה בכירורגיה אורתופדית

ד"ר נחשון רנד, מומחה בכירורגיה אורתופדית

הברזל 20 רמת החי"ל , תל אביב (אזור המרכז)

מתן חוות דעת משפטיות בנושאי אורתופדיה ועמוד שדרה ויעוץ בנושא לעורכי דין

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

חייגו 053-7101888
על המשרד

ד"ר נחשון רנד, מומחה בכירורגיה אורתופדית ובניתוחי עמוד השדרה, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים.

 

ד"ר נחשון רנד בעל ניסיון של שנים רבות בכתיבת חוות דעת משפטיות בתחום נזקי הגוף, לרבות כמומחה ממונה מטעם בית המשפט, באורתופדיה בכלל ובעמוד השדרה בפרט.

 

כמו כן, ד"ר נחשון רנד מסייע ואף מייעץ לעורכי דין רבים בכל אספקט של ניהול תיקים בגין נזקי גוף אורתופדיים ואף מופיע בבתי המשפט כעד מומחה.


תחומי טיפול של ד"ר נחשון רנד: ניתוחי קיבוע ועמוד שדרה, כירורגיה אורתופדית, ניתוחי עקמת, ניתוחי עמוד שדרה, גב ומותני, ניתוחי דיסק והשתלת דיסק מלאכותי.
 


ד"ר רנד הוא אחד מהיוזמים והמקימים של המרכז הישראלי לניתוחי עמוד השדרה. המרכז עוסק בבלעדיות בבעיות רפואיות בעמוד השדרה על כל סוגיהן ובכל קבוצות הגיל, לרבות בעיות ניווניות, היצרות תעלת השדרה, צוואר, בעיות התפתחות ועקמת, עמוד שדרה גבי ומתני, פריצת דיסק, חבלות, דלקות, גידולים וכל בעיה הקשורה לעמוד השדרה בילדים ובמבוגרים. מדובר במרכז יחיד מסוגו במדינה אשר משלב פעילות של מומחי עמוד שדרה מתחום הנוירוכירורגיה והאורתופדיה.


ד"ר נחשון רנד
מאמין שניתן לפתור בעיות רפואיות באמצעות טיפול ניתוחי המבוצע באופן מושכל, כלומר טיפול בסיטואציה ובזמן המתאימים, המותאם למטופל ספציפי, אשר מתבצע על ידי כירורג מומחה בתחום, בעל המיומנות והיכולת המתאימות.


 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • חוות דעת רפואיתחוות דעת רפואית

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ד"ר נחשון רנד, מומחה בכירורגיה אורתופדית
פניה ישירה אל ד"ר נחשון רנד, מומחה בכירורגיה אורתופדית

למעלה