ד"ר עופר פורים, מומחה באונקולוגיה ורדיותרפיה

ד"ר עופר פורים, מומחה באונקולוגיה ורדיותרפיה

ונגרובר 6 , פתח תקווה (אזור המרכז)

מעניק חוות דעת רפואיות כולל רשלנות רפואית בכל תחומי האונקולוגיה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

חייגו 053-9428535
על המשרד

ד"ר עופר פורים מנהל השרות לגידולי מערכת העיכול והשתן בבית החולים אסותא ע"ש סמסון אשדוד, מומחה בטיפול במחלות דרכי עיכול ובמחלות נדירות של דרכי העיכול (גידולים נוירואנדוקרינים ST ו-G).

 

כמו כן ד"ר פורים מטפל בגידולים במערכת המין והשתן, סרטן ערמונית, כליה, שלפוחית שתן ואשכים.


תחומי טיפול והתמחות:

 

✔ מומחה שנמנה עם חוג אונקולוגים מומחים לטיפול בגידולי מערכת העיכול וכן במערכת המין והשתן באיגוד האונקולוגי לרדיותרפיה ואונקולוגיה.

 

✔ מטפל בחולים עם גידולים במערכת העיכול על כל מגוון המחלות במערכת זו, כולל: סרטן ושט, סרטן קיבה, סרטני מעי גס ודק, סרטן החלחולת (רקטום), וסרטן פי טבעת (אנוס) כמו גם סרטן לבלב כיס מרה ודרכי מרה.

 

סרטן הערמונית שלפוחית שתן כליה ואשכים.

 

✔ מתמחה גם בטיפולים איזוריים לכבד הידוע בשם SIRTEX. ובגידולים נדירים המופיעים במערכת העיכול הידועים בשם גיסט GIST וגידולים נוירויאנדוקרינים.

 

ד"ר פורים שותף במחקרים רבים, כולל מחקרים בתחום גידולי מערכת העיכול, חלקם ביוזמה עצמית של המכון האונקולוגי והן במחקרים בינלאומיים ובחלקם משמש כחוקר ראשי. בנוסף הוא משמש כרופא בכיר ביחידה לגידולי מערכת העיכול ומשמש כיועץ המכון האונקולוגי למחלקות הכירורגיות בבית החולים.


ד"ר פורים פירסם עד כה 37 מחקרים בתחום התמחותו, תוך שיתוף פעולה עם אונקולוגים כירורגים ורדיולוגים. הוא מקפיד להשתתף מדי שנה בכנסים בתחום התמחותו ומקפיד להיות מעודכן בכל החידושים האחרונים בתחומו.

 

ד"ר פורים מומחה במתן חוות דעת משפטיות בתחומים הנ"ל וישמח לעמוד לשירותכם.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • חוות דעת רפואיתחוות דעת רפואית

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 28/10/2020

    רופא ענק אדם בדמות מלאך
     

ד"ר עופר פורים, מומחה באונקולוגיה ורדיותרפיה
פניה ישירה אל ד"ר עופר פורים, מומחה באונקולוגיה ורדיותרפיה

למעלה