שלום רציתי לדעת האם לכל עובד מגיע ע"פ חוק דמי ביגוד ואם כן כמה? תודה וחג שמח.
רק אם במקום העבודה חל צו הרחבה או הסכם קיבוצי מציין כי על מקום העבודה לשלם ביגוד או לחילופין בגדי עבודה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 055-4532759
במידה וכן חל צו הרחבה או הסכם קיבוצי כמו שציינת,מה יהיו דמי הביגוד השנתיים? ואם זה תלוי בגורמים מסוימים מה הם?
איפה מוצאים מידע על ענפי+סוג עסקים החייבים בדמי ביגוד?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
