ברצוני לברר את סיכויי להצלחה במשפט
המקרה:חניתי את מכוניתי במקום מוסדר לחניה,באותה העת הופיע מולי אוטובוס והחל להוריד נוסעים,עצירתו הייתה שלא בתחנה וכן הורדת הנוסעים הייתה לכביש,מכיוון שעצר והוריד נוסעים יצאתי מרכבי וסגרתי הדלת באותה השנייה שהדלת נסגרה החל האוטובס לסוע פגושו נתפס בדלת רכבי ,מכוניתי נגררה עד לעמוד החשמל שלפני תחנת האוטובוס,נהג האוטובוס עצר יצא צעק עלי לקח פרטים והמשיך בנסיעתו,אני לא זוכרת אם ביקשתי פרטים הייתי מבוהלת,הוגשה תביעה נגדי בגין נזק שנגרם לאוטובוס,אני לא הגשתי תביעה כי לא היו לי פרטים מה לעשות?
לשלומית שלום
את צריכה להגיש כתה הגנה
ובמידה ולדעתך הוא אשם בקרות התאונה להגיש תביעה שכנגד
אוכל לסייע לך במידת הצורך
האם יש לך חוות דעת שמאי?
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
תיבדקי אים יש גם מצלמות אבטחה באותו חניון זה יכול לשמש אחלה ראייה על כל פנים אים הנזק הוא עד סכום מסויים את יכולה לתבוע אותו ישירות בתביעות קטנות את חייבת להגיש כתב הגנה ואו תביעה שכנגד אחרת תיתפסי בעיני בית המישפט כאשמה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
