שלום רב.
לפני כחודש העברתי 2000 שקלים לחשבון בנק אחר (טעות הקלדה). יום למחרת הבנתי שטעיתי ופניתי לבנק שיעזרו לי לבטל את ההוראה או להשיג את הלקוחה.
יצרתי קשר עם בעלת החשבון פעמיים. גם הבנקאית שעזרה לי פנתה ללקוחה בעצמה דרך הסניף שלה.
הלקוחה מסרבת לשתף פעולה וטורקת טלפונים בפנים. אינה מוכנה אפילו להקשיב.
האם אוכל לקבל חזרה או כספי? אם כן, מה הכי נכון לעשות?
תודה.
שלום
ראשית יש לפנות לבנק בכתב בלבד ולבקש לתקן את הטעות.
עם העתק לאותה בחורה שבכסף אצלה.
במידה ולא יעזור -תאלץ לתבוע את כספחה מהבחורה. הטוב וזול ביותר בתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
