הגשתי תביעה בביהמ"ש, בכתב תביעה יש שני נתבעים, הנתבע הראשון בקש הארכה להגשת כתב הגנה, והנתבע השני לא הגיש בקשה ועברו ה 15 ימים ולא הגיש כתב הגנה[
האם אני אוכל לבקש פסק דין בהעדר הגנה מצד נתבע 2 ?
שלום רב,
כן, ניתן להגיש כנגד הנתבע שלא הגיש את כתב ההגנה בקשה לקבלת פס"ד בהעדר הגנה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 055-4532886
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
