לפני כחודש שלחתי את המכשיר שברשותי סמסונג גלקסי 2 לעדכון גרסה המכשיר חזר אחרי מספר ימים והחזרתי את המכשיר החלופי לשליח מכאן התחיל שרשרת התקלות המכשיר נתקע פתאומית ושום פעולה לא יכולתי לבצע רק לנתק את הסוללה ולהחזירה שנית לצורך הדלקת המכשיר לצורך הפעלתו זה קרה עשרות פעמים עד שהכנסתי אותו שוב למעבדה לאחר בדיקה הם החליפו מקשים ניקו איפסו ועשו פעולות על מנת לתקן את התקלה לאחר חזרת המכשיר אליי לצערי התקלה חזרה שנית וגם הופיעה הודעה שלא החזרתי את המכשיר החלופי לנציג הרמתי טלפון לשירות הלקוחות של סלקום ובעת ניתוב השיחה נשמע דרך המכשיר שלי צליל צורם חזק שלא נפסק אני נבהלתי וחשבתי שהמכשיר עומד להתפוצץ ניסיתי במשך 10 שני' שהצליל יעלם זה לא קרה עד שאני הצלחתי ללחוץ על לחצן הסיומת end הצליל נפסק מייד הרמתי טלפון למחלקת שירות הלקחות וכתבתי מכתב לפניות הציבור של חברת סלקום הם הודיעו לי שעליי לקחת את המכשיר למרכז השירות וכך עשיתי נציגת השירות הטכני ראתה את התקלה במו עיניה וסיפרתי לה על הצליל החזק המפחיד והיא שלחה את המכשיר למעבדה בנתניה לאחר שהמכשיר חזר מבדיקת מעבדה על פניו התקלה לא אובחנה והם אמרו שהמכשיר תקין אני כעסתי מאוד שכן במשך אותו יום שקרתה התקלה הצליל חזר שלוש פעמים וכן התקלה שהמכשיר נתקע והם כנראה בעקבות עדכון הגרסה דפקו לי את המכשיר והם לא מוכנים לקבל אחריות אני שלחתי שלוש פניות למחלקת פניות הציבור של חברת סלקום והם חזרו לאחר כחודש ולאחר מסירת הארוע הם רוצים להחליף את המכשיר למכשיר מחודש ואני ביקשתי חדש בלבד הם אמור שהם לא יכולים לעשות זאת ואני התעקשתי על מנת להיות רגוע ובשקט שאני מקבל מכשיר חדש מבלי שיחליפו לי את המכשיר למחודש (כנראה מכשיר שתוקן וחודש במעבדה ) הנציגה ניסתה ואמרה שהיא בדקה ושאלה אני אמרתי לה שבשום פנים ואופן אני לא מוכן לקבל מכשרי מחודש אלא רק חדש והיא אמרה שהיא לא יכולה לעשות זאת שאלתי מאיזו סיבה היא לא ציינה רציתי לדעת מה עליי לעשות במקרה הנ"ל למי לפנות ? מה לומר ?
שלום,
אכן אירוע מעצבן.
אני מציע לך קודם כל לעיין בהסכמים עליהם חתמת ((חוזה הקנייה הראשוני + ההסכם לשידרוג גירסא) ולבדוק בהסכמים מה אחריותה של החברה.
השלב הבא הוא לכתוב מכתב לחברה (לבד או באמצעות עו"ד) המתאר את השתלשלות האירועים, הנזק שניגרם לך, אחריותם לתיקון התקלה שנגרמה באחריותם והפיצוי אותו אתה מבקש (החלפה למכשיר חדש ועוד).
בקשר להגשת תביעה - התובע (אתה) הוא זה שצריך להעלות את נטל ההוכחה ונדמה לי כי במקרה זה אתה תתקשה להוכיח ולהציג בבית המשפט את העניינים הטכניים שגרמו לתקלה, דבר שיגרור אותך לשלם למומחה טכני חיצוני שיבדוק את טענותיך וביחד תצטרכו להוכיח את טענותיך.
לכן אני ממליץ לפנות בצורה רישמית לחברה ולנסות לפתור את העניין במשא ומתן.
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר