זה שנים רבות אני מנוי לעיתון מעריב, בחידוש המנוי האחרון קיבלתי מחיר מוזל בתנאי שאתחייב לא לבטלו עד למועד מסויים.
בקיץ האחרון יצאתי לחופשה באילת, תאמתי שהעיתון יגיע לשם. העיתון לא הגיע בשום שלב ובשום יום למרות הבטחות חוזרות ונישנות של מוקד הלקוחות. בסיום החופשה דרשתי ברור בנושא, שרות הלקוחות של מעריב סרב בתוקף לבקשתי (!) וסרב לחזור אלי בנושא.
הבלגתי.
בחודש האחרון החלו בעיות הפצה באזור מגורי - בארבעה מקרים העיתון לא הגיע. שרות הלקוחות התנצל בכל פעם, זיכה אותי במחיר העיתון - וזהו. העיתון משום מה לא מגיע באופן תדיר.
הודעתי לשרות הלקוחות שנמאס לי ואני דורש לבטל את המנוי. התשובה הייתה: אם תבטל נחייב אותך בהפרש המחיר בין המחיר הרגיל למחיר המבצע.
שאלתי היא: האם הסכם כזה ביני לבין העיתון הוא חד-צדדי ואינו מחייב את העיתון לכלום, או שמדובר בעצם בהסכם שמחייב את מעריב לספק לי עיתון באופן קבוע בתמורה להתחייבות, שכן אם כך מעריב בעצם הפר את ההסכם איתי פעמים רבות ואינו רשאי אם כך ל"העניש" אותי ..
אודה לחוות דעתכם בנושא.
אלי שלום.
על פי ההסכם שיש בינך לבין מעריב - אתה משלם להם כסף והם מחוייבים לספק לך את העיתון והכל על פי החוזה\הסכם שיש ביניכם.
ההסכם ביניכם אינו חד צדדי אלא בעוד אתה ממשיך ועומד בתאי ההסכם גם הצד השני חייב לעמוד בתנאי ההסכם ובמידה וצד אחד הפר את ההסכם אתה זכאי ורשאי לפנות לבית המשפט כדי לבטל את ההסכם ביניכם ולקבל פיצוי כספי על הפרת ההסכם.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר