שלום,
אתמול רכשתי מכשיר טלפון של מוטורלה מדגם Atrix 2. לא יכולתי לראות כיצד המכשיר עובד והאם הוא מתאים וכל המידע שנודע לי על המכשיר, היה דרך נציג המכירות.
הגעתי הביתה וראיתי שאני לא מסתדרת עם המכשיר והוא לא נוח לי.
במסגרת חוק הגנת הצרכן, הבנתי שמגיע לי לקבל ביטול עסקה, באם המכשיר לא פגום ויש לי את האריזה המקורית שלו.
ביקשתי ביטול העסקה, היות שאפילו לא עברו עדיין 24 שעות מהרגע שהמכשיר נמצא אצלי. המכשיר כמובן באריזה המקורית שלו. פניתי לסניף ממנו קניתי ונענתי בשלילה לגבי ביטול העסקה, אני לא מבינה מדוע זה כך? ולמה בנאדם צריך להתקע עם מכשיר שהוא לא מסתדר איתו?
יתרה מזאת, ביקשתי גם לקחת מכשיר אחר במקום וגם כאן השיבו לי בשלילה.
מה אפשר לעשות?
שלום
החברה מחויבת על פי חוק לקחת את המכשיר בחזרה ולהחזיר את כספך ואם הם לא עושים זאת הם עוברים על החוק (הכל כמובן בהתאם לסעיפי החוק).
אני מציע לך לשלוח אליהם במיידי מכתב רשמי בו את מבטלת את העיסקה (מקווה שלא עברו 14 יום מאז) ובמקביל להגיש נגדם תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
במידה ואת צריכה סיוע בעניין את מוזמנת לפנות אליי.
בהצלחה.
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר