בתאריך 3.3.2013 התנתקתי מחברת הוט. לאחר חודש (29/4) הופיע חיוב של 836.20 ש"ח בחשבון הויזה שלי. לאחר שיחה אם נציגי הוט נאמר לי שהחיוב בוצע בטעות ושאין צריך לפנות לויזה ולבטל את העסקה אלה הוט יחזירו לי את הכסף. מזה מספר חודשים מבטיחים להחזיר לי את הכסף, ואף לאחרונה שייכנעו אותי לחזור להוט בחודש יוני. מספר ימים לאחר החיבור (27/6) הופיע חיוב מוזר נוסף של 679.11 ש"ח. שוב התקשרתי ושוב הובטח לי שכספי יוחזר בהקדם (סה"כ 1515.31 שח), אך מכאן ואילך בכל שיחה קיבלתי גרסא אחרת מדוע הכסף עדין לא הוחזר ושוב בכל שיחה קיבלתי הבטחות שבקרוב הכסף יוחזר. לאחרונה (14/7) בזמן ברור עם נציג הוט נאמר לי שלמרות שהכסף נלקח שלא כחוק הם לא יכולים להחזיר לי יותר מ -300 שח. לאחר שלא ויתרתי הם הבטיחו להחזיר לי 600 שח, אבל זה הכול.
יש לציין שכלל השיחות בני לבין הנציגים שלכם מוקלטים. ושכלל הנציגים מסכימים שהכסף נלקח "בטעות".
ברצוני לקבל פירוט מפורט למה חייבו את כרטיס הויזה שלי ללא אישור ועל מה בדיוק היה אמור להיות החיוב.
ברצוני לקבל הבהרה בכתב של מקור החיוב וראיה בכתב לתשלום הנדרש.
בנוסף ברצוני לקבל הסבר מפורט מדוע הוט מסרבת להחזיר לי את הכסף למרות שלא הייתי מחובר עליה בזמן הגביה, וגם לא ביקשתי לחזור עד לחודש יוני.
שלום אבי.
אז איך אני יכול לעזור ? הגעת לפורום משפטי אך לא שאלת כל שאלה.
נדמה לי שאת בקשותיך אתה צריך להפנות לחברה הרלוונטית. במידה ותרצה סיוע משפטי - כתיבת מכתב משפטי לצד השני שדורש את כל מה שאתה מבקש אשמח לסייע. במקרה ואין כל תגובה מהצד השני תגיש תביעה קטנה כנגד החברה.
בהצלחה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר