לפני שנה בדיוק רכשתי שעון בעלות של כ 6000 שח ברשת ה.שטרן.
כעבור 7 חודשים השעון החל לאחר. פניתי לאחד מהסניפים של ה.שטרן ונאמר לי שמכיוון שהשעון עדין באחריות היבואן (שנתיים אחריות) יש צורך לשלוח למעבדה של היבואן לבדיקה.
לאחר כחודש ימים הוחזר השעון לאחר שהוחלפה בו, לדברהם, הסוללה.
כ-3 חודשים לאחר החלפת הסוללה השעון החל שוב לאחר. שוב פניתי לסניף ה. שטרן ושוב נאמר לי שיש צורך בבדיקה במעבדה של היבואן. בפרוש חזרתי וציינתי פני הנציגה לה נמסר השעון שכל תיקון/ פעולה צריכה אישור טלפוני שלי (חשבתי שזכותי להחליט איך לפעול עם שעון שלי לאחר אבחון הבעיה במעבדה). הדבר גם מצויין בטופס המסירה שיש לה. שטרן ובהעתק שברושתי.
כעבור כשבועיים קיבלתי טלפון לסור לסניף ה.שטרן לאסוף את השעון לאחר שהוחלף בו כל המנגנון. אף גורם, כמובן, לא יצר איתי קשר ולא קיבל את אישורי.
ה. שטרן מתנערים מאחריות וטוענים כי זה הליך מקובל אצל היבואן לא לדבר עם לקוחות לפני.
מה ניתן לעשות בנושא?
פרט לטרטור של מסירת השעון ,איסופו וכ'ו. כמעט חודשיים מתוך השנה השעון לא היה ברשותי והיה בתיקונים למינהם. פרט לכך החלפת כל המנגון נעשה ללא אישורי.
האם אני יכולה לדרוש לקבל שעון זהה חדש/ זיכוי כספי?
תודה מראש
לא.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
לא.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר