ערב טוב,
לאחר מסכת ייסורים מול הוט, שבמשך כמה ימים לא תקנה את השבתת הטלויזיה,אינטרנט וטלפון בביתי, בקשתי להתנתק...
חזר אליי מנהל בשם דימה ואמר שפתח לי בקשת התנתקות (תאריך 18/7/14)
יומיים לאחר מכן, לאחר שלא חזרו אליי מהוט, כפי שהובטח לי, התחברתי לבזק וליס,
במקביל שלחתי להוט , שוב, בקשת התנתקות דרך אתר נתק (תאריך 20/7/14)...
עד היום לא חזרו אליי מהוט כדי לבצע איתי סיכום חשבון ותיאום איסוף ציוד.
1)האם אני יכולה לבטל את הוראת הקבע שיש לי לטובתם בחשבוני?
2)מה ביכולתי לעשות כדי שחברת הוט תסיים איתי את ההתקשרות ואיסוף ציודה מביתי?
תודה רבה
רוני כץ
שלום,
התשובה לשאלתך הראשונה היא כן.
התשובה לשאלה השניה - אליך לשלוח להם מכתב על כך שביטלת את ההתקשרות ביניכם לפני כמה ימים (תצרפי הוכחה) ושאת מבקשת שיגיע מישהו מטעמם לאסוף את הציוד. תגבילי את הימים בזמן קצוב וזהו.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
למה כוונתך בלקצוב ימים?
האם לשעות וימים שנוחים לי, או דד-ליין?
שוב תודה רבה על המענה המועיל.
רוני.
שלום,
לקבוע דד-ליין כמו 7 ימי עסקים מיום קבלת המכתב לידי החברה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
עשיתי כעצתך וחברת הוט חזרה אליי במייל,
בו היא מודיעה לי על תאריך ושעת איסוף הציוד על ידה, בעוד חודש, ובאם תאריך זה אינו נוח לי...חהיה עליי להחזיר את הציוד בצורה עצמאית לאחת מסוכנויות החברה.
האם זה חוקי מצידם לחייב אותי לכך?
האם אני מחוייבת לתאריך ושעה שהם קבעו?
ואם לא, האם אני מחוייבת להחזיר הציוד בעצמי?
תודה רבה עבור הייעוץ.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר