שלום,
אני רוצה לשתף אתכם בחוויה לא נעימה מול חברת סאני תקשורת (יבואנית סמסונג מובייל).
בתאריך 10/07/14 מסרתי את המכשיר שלי לתיקון לאחר שחברת סאני הפיצה עדכון בלעדי להורדה.
בעדכון היה באג רציני שגורם לבעיות ריצודי וידאו בזמן הצגת וידאו.
נגשתי אליהם והסברתי להם שהריצודים החלו מרגע העדכון, הנציג שטיפל בי הסביר שהתקלה ידוע ועובדים עליה ושאמתין בסובלנות לעדכון.
אני סירבתי וביקשתי שייקחו למעבדה ויבצעו שנמוך חזרה לגרסה הקודמת.
משום מה התקשרו אלי מהמעבדה וטענו שלמחבר שקע טעינה יש קורוזיה ויש להחליפו. הסברתי לנציג/טכנאי שקשה לי להאמין שיש קורוזיה עקב איך שאני שומר על המכשיר. הסכמתי לשלום 250₪ עבור התיקון ובנוסף דרשתי את החלק הישן לצורך בדיקתו.
מבדיקה הבחנתי שאין סימני קורוזיה אשר הצדיקו החלפת הרכיב.
לאחר שהמכשיר חזר מתיקון החלו תופעות חמורות של ריצודי וידאו כלליים בכל מיני תפריטים לעיתים תכופות שאינם קשור לתקלה ריצודי הווידאו בזמן צפייה בווידאו קליפ. ורעשי מהמיקרופון בזמן הקלטה.
בתאריך 17/8/14 חזרתי שוב אל החנות לצורך החזרת המכשיר למעבדה לתיקון חוזר.
המכשיר חזר עם חוות דעת של טכנאי "ללא ממצאים". איני הצלחתי להבין איך יכול להיות שמחזירים מכשיר מתיקון בלי לנסות להתקשר אל הלקוח ולברר לתסמיני התקלה.
בתאריך 02/09/14 שוחחתי עם נציגת שירות הלקוחות של סאני תקשורת. הצגתי בפניה את המצב של חווית שירות נמוכה ושלילית וחוסר מקצועיות של הטכנאים בנוסף ביקשתי פיצויי על כך. (ברגעים אלו ביקשתי להתחיל שיחות באמצעות דוא"ל.
באמצעות הדוא"ל שלחתי לה 2 קטעי וידאו ואודיו שהוקלטו על ידי ושממחישים את התקלות שלי על מנת למנוע חוות טכנאי ללא ממצאים בשנית.
הנציגה אמרה שתבדוק את עניין הפיצוי מול המנהלת ותחזור עם תשובה... שעד היום לא קיבלתי תשובה בעניין הפיצוי.
ואני בזמן הזה אפקיד את הטלפון לתיקון תוך כדי מעקב ובקרה של הנציגה.
בתאריך 04/09/14 הפקדתי את המכשיר.
בתאריך 8/9/14 פניתי שוב לנציגה במייל ושאלתי אותה על הפיצוי ששוחחנו עליו. לא הגיבה למייל.
בתאריך 8/8/14 המכשיר נאסף מתיקון נכתב בטופס שהוחלף הכרטיס הראשי של המכשיר. כמו מקודם עדיין אותם התקלות המשיכו להיות והפעם פניתי שוב למוקד השירות להתלונן ולדרוש פיצוי על עוגמת הנפש וחוסר המקצועיות של הטכנאי וכמו כן דרשתי החלפת המכשיר לחדש עקב אי היכולת של הטכנאי לטפל בתקלה.
בתאריך 10/8/14 ניסתי שוב לפנות למייל תוך כדי שאני שואל למה הנציגה אינה מתייחסת ומגיבה למיילים שלי.
המצב הפך להיות בלתי נסבל, חוסר מקצועיות, שירות וחוסר התייחסות ללקוח במסגרת אחריות יצרן של המכשיר.
בתאריך 16/09/14 הפקדתי שוב את המכשיר לתיקון ודרשתי להחליף את המכשיר לחדש במסגרת המצב הנתון ואחריות היצרן.
בתאריך 21/09/14 פניתי שוב לשירות הלקוחות של החברה והפעם פניתי לנציגה אחרת והצגתי בפניה את כל המצב והתסכול ודרשתי ממנה שמנהל בכיר יחזור אלי ושתשלח אלי את תיעוד הפניה.
התיעוד נשלח אלי למייל שבא ניתן לראות את בקשתי לשיחה עם מנהל. אך לצערי לא התקשר אלי שום מנהל מטעם חברת סאני תקשורת.
בתאריך 23/09/14 שלחתי מייל לנציגת השירות וציינתי בפניה שביקשתי ממנהל לחזור אלי ועדיין לא חזרו אלי.
כמו כן באותו היום התקשרו אלי מחנות הסמסונג להודיע שהמכשיר חזר מתיקון ומוכן.
אני שאלתי את הנציג מזאת אומרת "מוכן"? כי ביקשתי החלפת המכשיר ולא תיקונו.
הנציג הסביר שלמכשיר הוחלף שוב הכרטיס הראשי והם מתייחסים לכך "החלפת מכשיר".
הסברתי לנציג שזה מגוחך ואין זה יכול להיחשב "החלפת מכשיר".
יום לאחר התיקון המכשיר נכבה ולא נדלק יותר. וכל החג הייתי ללא טלפון.
הפעם באמת המצב הגיעה לעוגמת נפש של ממש...
בתאריך 28/09/10 פניתי טלפונית שוב לאותה הנציגה והצגתי בפניה את המצב הבלתי נסבל ואמרתי שאיני מוכן להפקיד את המכשיר לתיקון עקב ריבוי המקרים ודרשתי פיצויי משמעותי ושמנהל בכיר יחזור אלי. כמו כן שיחת התיעוד נשלחה אלי לבקשתי.
איך אתם יכולים לעזור לי ולייעץ לי בעניין?
תודה רבה,
אלי כץ.
שלום,
אתה יכול להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בעניין זה, לצורך קבלת פיצוי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
האם יש עילה לתביעה?
במקרים דומים למקרה שלי, על איזה סכום ניתן לתבוע?
אם יש שאלות שהנך חושב שאני יכול עוד לשאול אשמח תציף.
תודה רבה,
עניתי על שאלתך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר