שלום, לפני כשנתיים בדיוק רכשתי מתקן מים, אחד משיקולי המרכזיים היתה מערכת הפילטרים של המתקן (3 פילטרים)
בנוסף סוכם על הסכם הרחבת אחריות כולל החלפות פילטרים לשלוש שנים אשר שולמו בתשלומים (התשלום כבר הסתיים) על סך 1400 ש"ח
בביקור הטכנאי האחרון, הטכנאי פירק את שלושת הפילטרים מתוך המכשיר ובמקומו שלף פילטר אחד בלבד אשר ביקש להתקין מתחת לכיור! לאחר דין ודברים קצר, הסביר כי "כבר אין את הפילטרים האלו" וכי אין שום הבדל מהתקנת הפילטר היחיד. המכשיר הינו מתוצרת חברה אמריקאית ידועה ביותר וקלוש בעיניי הטיעון כי אין יותר את הפילטרים הנ"ל.
מספר נקודות:
האם יש הגדרה בחוק עבור התקופה בה חברה אחראית להחזיק חלפים למוצר שהיא מוכרת?
בהתחשב שמערכת הסינון היתה שיקול מרכזי מבחינתי ברכישת המכשיר, האם יש כאן עילה לתביעה?
לגבי הסכם החלפים, הנ"ל מתומחר בין היתר בעבור החלפה שנתית של 3 פילטרים. במקום זאת, ב 2 מתוך 3 החלפות (אחת שכבר בוצעה) ואחת אחרונה בשנה הבאה יוחלף רק פילטר אחד בכל פעם.
מה ניתן לעשות?
תודה
עודד
שלום,
אני מזמין אותך לקרוא את חוק הגנת הצרכן בעניינך.
על פי הדברים שאתה מתאר בהחלט יש פה עוולה בהתאם למספר סעיפי חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר