רכשתי שני מיקסרים ,אחד לנו ואחד לגיסתי,באתר p1000. זמן ההספקה עמד על 4 ימים.
המיקסרים לא הגיעו בזמן אחד לאחר 7 ימים והשני לאחר 10 ימים.
ביקשתי פיצוי והם הסכימו על 15 ש"ח לשני המיקסרים.סירבתי והוצע לי פיצוי של רמקול נייד.
לאחר 3 פעמים של שימוש הושבת המיקסר הראשון וגם המיקסר השני הושבת לאחר 3 פעמים של שימוש.המיקסר שלי נשלח לתיקון של מרכז השירות של החברה(אלקטרה).
בשיחה עם שירות לקוחות של p1000 הוסכם עם הספק על החלפת המיקסרים.
באתר ראיתי מיקסר יותר טוב של אותו ספק .
בשיחה מול שירות לקוחות של p1000 ומול הספק הוסכם על תוספת מחיר עבור שידרוג המיקסרים .
זמן ההספקה רשום 4 ימי עסקים.
כמובן שהמיקסרים לא הגיעו וכל פעם בשיחה מול שירות לקוחות של p1000
נאמר לי שאני צודק.
סוף סוף תואם זמן אספקה של הספק מולי לאחק 15 ימי עסקים.
המוביל התקשר אלי שהוא בדרך
עלה אלי ושאל היכן המיקסרים שהוא צריך לקחת .
הוא החתים אותי על טפסים.
כששאלתי היכן המיקסרים הוא ענה שהוא רק מוביל ושאפנה למקום ממנו רכשתי.
חשבתי שהוא יעלה אלי עם המיקסרים אך לא.
התקשרתי אליו לראות מה קורה והוא ענה לי עוד יום יומיים אביא לך.
מבחינתי זאת גנבה ,זלזול והפרה של כל מה שאפשר.
ביקשתי ביטול העסקאות מול אתר המכירות וגם מול חברת האשראי.
האם אוכל לדרוש פיצוי.
בתודה
איציק כהן
התשובה היא כן. על פי מה שאתה מתאר בהחלט יש פה עילה לתביעה לצורך פיצויים מכוח חוק המכר וחוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר