קנינו רכב חדש ונשלחנו לחברה שמאבזרת אותו על מנת לבחור עיצוב צבע ריפוד וכדומה.
נסענו במיוחד לבחור צבעים ודוגמאות והם נרשמו בהזמנה.
הרכב היה אמור להיות מוכן בתאריך מסוים אולם בפועל קיבלנו אותו באיחור של כשבוע וגם זאת לאחר שיחות טלפון והתעקשות כאשר לבסוף המוכר הבטיח תשלום מונית על חשבונו לצורך איסוף הרכב למרות שסוכם שנקבל אותו עד הבית.
לאחר האיסוף התברר כי צבע הרצפה אינו תואם את הצבע שבחרנו.
בפניה לחברה נמסר לנו כי יש אפשרות להביא אליהם את הרכב ליומיים שלושה והריצוף יוחלף אבל הם לא ממליצים להחליף היות וזה יגרור ליקויים בהמשך כיון שזה לא המקור או לחילופין נוכל לוותר על ההחלפה ולקבל מקרר לרכב כפיצוי.
מס הערות:
א. מדובר ברכב המשמש להסעת נוסעים בשכר ומהווה מקור הכנסה. על האיחור באספקה שתקנו אולם אין מצב שנוותר על 3 ימי עבודה נוספים שהם לא מוכנים לפצות עליהם.
ב. לדעתי הפיצוי שהם מציעים לא הולם ולא מספק. ניסינו להגיע איתם לפשרה אחרת ללא הצלחה.
מה אתם מציעים לעשות?
שלום,
אני מציע לנהל מו"מ (עדיף באמצעות עו"ד) לצורך השגת הפיצוי המתאים ללא בית משפט. במידה ולא תגיעו לעמק השווה, פתוחה הדרך להגשת תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בעניין ותביעת פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר