שלום ,
מה שלומך ?
רציתי לשאול שאלה בנוגע לזמן אספקת מוצר.
לפני כשבועיים רכשתי מוצר .
בשבוע שעבר שוחחה איתי נציגה מהחברה וקבעה איתי אספקה להיום בין 13:00-16:00 .
אציין שהיה עלי לצאת מהעבודה קודם לכן שאספיק לחכות למוצר .
בשעה 15:30 הרמתי טלפון לחברה וציינתי בפניהם שאני מחכה שעתיים וחצי לטכנאי והוא עדיין לא הגיע. ושאני בשעה 18:00 לא אהיה בבית לקבל אותו.
החברה הפנו אותי לשליח שהבטיח שבשעה 17:00 יגיע לספק.
פניתי שוב לחהרה וציינתי בפניהם שבשעה 17:00 השליח יגיע כי מאוחר יותר לא אוכל לקבל אותו.
בשעה 17:00 אני מקבלת טלפון מהשליח שהוא יגיע בעוד כארבעים דק.
משעה 13:00 אני מחכה לשליח .
חצי יום של עבודה נפגע לי בעקבות ההמתנה.
מה עלי לעשות??
האם אני יכולה לדרוש את הכסף של חצי יום העבודה שפספסתי בעקבות ההמתנה ??
אני כל כך עצבנית וכועסת. ובאמת אשמח לתשובה.
תודה רבה מקרב לב!!
ירדן
שלום,
חוק הטכנאים שקובע פיצוי בגין איחור של טכנאי לא כולל שליחים, אך במידת הצורך ניתן לתבוע בגין הנזק ועוגמת הנפש שנגרמה.
לדעתי מבחינת עלות מול תועלת אין טעם להגיש תביעה. לשיקולך כמובן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר