שלום רב,
ברצוני להתייעץ בדבר האפשרויות העומדות לרשותי.
הוזמן על ידי חדר במלון שבו התארחתי בעבר, לאחר שנחשפתי להיצע החדרים שבמלון ובידיעה גמורה של החדר שברצוני להזמין. הרכישה נעשתה דרך האתר בוקינג.קום וציינה מפורשות את סוג החדר שהוזמן (חדר עם בריכה צמודה), כך גם בוואוצר שהתקבל לאחר ההזמנה. בו זמנית הוזמן אותו החדר בדיוק באותו המחיר על ידי זוג חברים שלנו.
היום, חודשיים לאחר ההזמנה, נשלח על ידי מייל למלון על מנת לבקש כי החדרים שיינתנו לנו יהיו חדרים צמודים ולהפתעתי הרבה המלון השיב כי כלל לא הוזמן עבורנו חדר עם בריכה אלא חדר רגיל. מהיכרותי עם המלון בעבר אני יודעת כי ההבדלים בין החדרים מהותיים ביותר. לאחר דין ודברים עם שירות הלקוחות של אתר בוקינג התברר כי החדרים הללו במלון מלאים והם יכולים לשכן רק אחד מהזוגות בחדר שהוזמן וזוג נוסף ישתכן בחדר הרגיל וכ"פיצוי" על עוגמת הנפש הם יפצו אותנו ב20 מסף ההזמנה (סכום מזערי ביותר). כעת, ברצוני להתייעץ כדי לדעת כיצד לנהוג, מצד אחד נותרנו ללא חדר במלון בחופשה שהוזמנה מראש ומהצד השני, אילולא הייתי מזמינה את החדר הספציפי הזה לא הייתי מתקשרת בעסקה זו מלכתחילה. אשמח לקבל ייעוץ מה עליי לעשות.
שלום,
אני מציע לך לפנות לעו"ד בעניין זה, כדי שיפנה באמצעות מכתב התראה לפני תביעה הן לאתר והן לבית המלון.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אנא פני למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר