שלום רב.
לפני כחודש ימים רכשתי חבילה של טיטולים של מותג ידוע באחת מרשתות השיווק.
בחלק מהטיטולים נמצא פגם חריג בדמות חתיכות קטנות (דמויות אבנים) בתוך שכבת הבד הסופג.
החתיכות הללו ניתנות למישוש,בעל מרקם נוקשה...וברור שמדובר במשהו שלא אמור להיות שם.
פניתי בדף הפייסבוק ליצרן החיתולים,בהודעה פרטית ולא בשמיימינג בפוסט ציבורי,והעלתי בפניהם את הבעיה...בסיום ההודעה ביקשתי שיצרו עימי קשר לצורך איסוף המוצר הפגום,ומתן פיצוי צנוע והוגן.
התשובה שלהם די הדהימה אותי: " יש לנו אפס תקלות עם מוצר הטיטולים שלנו,אם תחזיר לחנות לפחות חצי מתכולת האריזה המקורית-תקבל זיכוי על עלות החבילה".
שום התנצלות,שום לקיחת אחריות,שלא לדבר עם מתן פיצוי הולם...
אותי זה הרגיז,מאוד הרגיז...
הטיטולים האלו פגומים,גם אם מדובר במשהו חריג מאוד בפס הייצור שלהם,ואני חושב שההתייחסות של אותו יצרן למצב היא לא פחות מביזיונית.
שאלתי היא: האם יש אפשרות לטפל בנושא הזה משפטית? אם כן...איך,תביעות קטנות? אשמח למידע שימושי בנושא....
תודה רבה.
ניר.
שלום,
כן בהחלט יש אפשרות לטפל בנושא מבחינה משפטית.
יש פה הפרות של מספר חוקים לרבות חוק הגנת הצרכן וחוק האחריות למוצרים פגומים.
אני רוצה להזכיר לך שגם חברת יוניסל (קורנפלקס) פעלה באותו השיטה רק לאחרונה.
יהיה עליך להגיש תביעה בעניין.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר