הגעתי למקום של אימוני סטודיו דרך מודעה בפייסבוק על שיעור ניסיון.התקשרתי לראות אם מתקיים ואמרו שכן ועודדו לבוא. בסוף השיעור באתי ללכת ואז הציעו לי לשמוע על כרטיסייה. הסכמתי לקנות ובמעמד החיוב זרקה המנהלת שהיא גם מכרה לי את הכרטיסייה שהשיעור ניסיון עולה כסף. הייתי המומה אבל שילמתי בכל זאת. חשבתי שזה חינם. בקניית הכרטיסיה או בשום שלב לא חתמתי על כלום. בהמשך קבעתי שיעור ולא הגעתי. התקשרתי יום אחרי להתנצל ולקבוע תור חדש ואז הודיעו לי על "מדיניות הביטול" שאם לא באתי זה יורד מהכרטיסיה. הם לא אמרו לי כלום על זה כשהסבירו על הכרטיסייה. לא ניצלתי אף שיעור מהכרטיסייה וביקשתי לבטל פחות משבוע מקנית הכרטיסיה ולקבל החזר אבל הם לא מסכימים. מה לעשות? האם יש פה איזשהי עילה? יש לי שיחות מוקלטות איתן.
שלום,
אם לטענתך לא פירטו בפניך את מדיניות הביטול, כמו גם גבו ממך תשלום בגין שיעור חינם ולמעשה שילמת בעבור שיעור שלא הגעת אליו, נדמה שהסטודיו מפר את חוק הגנת הצרכן בעניינך ולכן יש מקום לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר