שלום.
אני בעלת חנות , משלוח אשר נשלח במועד אבד ע״י חברת המשלוחים ישנה חריגה של 2 ימי עסקים , ביצעתי החזר ללקוח בגין ההזמנה . האם בנוסף אני צריכה לפצות
שלום,
מי שאחראי על הנזקים שנגרמו לך כתוצאה מאיבוד המשלוח היא חברת השליחויות, כך שעל חברת המשלוחים לפצות בגין הנקים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר