רכשתי ספת ריקליינר עם אחריות לכל החיים על המנגנון. לאחר שנשבר קפיץ בספה באו פעמיים לתקן ולא הצליחו. לאחר מכן הוחלף מנגנון אך התקלה חזרה. הציעו שוב לבוא לתקן אך איבדתי אמון ביצרן. כמו כן בנוגע למענה לקריאת השירות, לקח יותר מחודשיים להגעת טכנאי. אשמח לדעת מה ביכולתי לעשות
שלום,
עליך לתת הזדמנות לחברה לתקן את התקלות במוצר.
ככל שהם לא יצליחו לתקן את התקלות - על החברה להחליף לך למוצר חדש או לבטל את העסקה ולהשיב את כספך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר