לפני 5 ימים קניתי רכב אופרייט ליס הלכנו לבדיקה במקום שהם בחרו ובדיעבד אני מרגיש שעבדו עליי ואין בעיה רק בצמיגים אלא הרכב עבר משהו רציני מרגיש זאת בכל נסיעה בפרט בין עירונית רעש מהגלגלים של ברזל תקוע ממש מפחיד והרכב מושך לצד שמאל תמיד ממש רציתי לטפל זה אבל העובד שמכר לי את הרכב צעק עליי וניתק לי בפנים ושלח אותי לשירות לקוחות ובשירות לקוחות מסירים אחריות ומפנים לסניף האם זאת אחריות לשנתיים ככתוב בחוזה?! עכשיו אחרי כמעט שבוע של יחס מבזה ואפילו טופס העברת בעלות או טסט של הרכב או ספר רכב לא הביאו לנו זה חוקי?? אבל כשרוצים לבטל עסקה פתאום הם נצמדים לחוק אם מותר /אסור?!!!! תוך כמה ימים מותר לבטל עסקה ועוד עם רשלנות כזאת? אקדים תודה מראש
שלום,
קראתי.
הצגת שאלות תיאורטיות באוויר.
אתה מוזמן ליצור איתי קשר לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר