חוייבתי חודשיים לאחר הניתוק ביס חוייב ברכטיס האשראי האם הזיכוי צריך לתבצע במיידי עפ"י חוק והאם מגיע לי זיכוי עם ריבית על כל יום שהכסף שלי "שכב " אצלם?
ערב טוב,
הזיכוי אמור להיות מיידי או במועד החיוב שלך החודשי. את אמורה לראות זיכוי בפירוט. לגבי ריבית, לצערי הזיכוי יהיה על הסכום שגבו ותו לא. תקווי שבאמת יינתן הזיכוי ולא תאלצי לפנות חוזר ושנה לקבלתו כך שקבלת הקרן בזמן מיידי מהווה סיום מוצלח של הטעות....
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו``ד יצחק כהן
למה אני צריכה לקוות שיתנו לי את הכסף שלי סיימתי את ההתקשרות סיימתי את תקופת ההתחייבויות עימם מודים בטעות אני צריכה להתחנן שילמתי במשך כל התקופה שהייתי מנויה שלהם כנדרש הקטע שיותר עיצבן אותי שהם טוענים שאני צריכה לחכות עד לחודש הבא חברות התקשורת לא יכולות להונות את הצרכן מבחינתי זה גזל לכל דבר לקיחת דבר במרמה , אני עובדת בתעשייה הבטחונית שירתתי במדינה אבל אני לא סובלת את ערכי המדינה ואת חוקיה ועצם התגובה שלך ממש מקוממת כאילו תקווי שלא תצטרכי לרדוף אחרי הכסף כאילו שהם "עושים לי טובה " שהם מחזירים לי את מה ששייך לי בעצם ואין הגנה חוקתית לגבי זה ,אני יודעת שכסף ששוכב בחשבון מסויים צובר ריבית בכל חשבון וכן החזרה בריבית יכולה לעורר פחד לחייב ב"טעות" מעניין שאותי אף פעם לא זיכו בטעות
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
