שלום,
הייתי לקוחה של מי עדן מזה 12 שנים. לאחרונה החלטנו להתנתק עקב השירות של המחלק.
הבטיחו לנו שיחזרו אלינו תוך 3 ימי עסקים וכמובן שלא חזרו. התקשרתי ודרשתי לדבר עם המנהל ורק לאחר "איום" בתביעה, חזרו אליי. בשיחה הובטח לי כי יזכו אותי עבור 3 כדים סגורים שהיו לי בבית.
כאשר המחלק הגיע לאסוף את הציוד הוא לא היה מוכן לתת תעודה של האיסוף וטען כי זאת המדיניות ושהתעודה תשלח אלינו לבית.
כעבור שבוע קיבלנו תעודה שבה חיוב של 6 כדים.
התקשרתי ושוב החבטיחו שיחזרו תוך שני ימי עסקים.... וכמובן שלא חזרו...
אני ממש מיואשת!
אני כבר לא יודעת מה עליי לעשות והאם חברה שלא חוזרת תוך זמן שהבטיחו האם אפשר להתלונן ולמי אם כן?
בתודה.
יעל
לילה טוב,
ממליצה לפנות בכתב לתאר את השתלשלות העניינים ולדרוש את ההחזר הכספי.
בד בבד לפנות בתלונה אל אמון הציבור והמועצה הישראלית לצרכנות.
מקווה שיעזור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר