שלום,
רכשתי מזרן מחברת גומאויר לפני כשלושה שבועות. המזרן סופק לפני שבוע. לאחר 3 ימים כבר הופיע שקע בצד במזרן, באיזור הקימה ממנו, למעט זאת, המזרן גורם לכאבי גב קשים הן לי והן ולבעלי. המזרן עדיין באריזת הניילון המקורית ואני מעניינת להחזירו ולבטל את העיסקה לחלוטין. מה אליי לעשות? אני יודעת שהמדיניות הרשמית היא, כבכל חנויות המזרנים, שניתן להחליף עד 30 יום עם המזרן האריזה המקורית. לא נאמר כלום על החזרה וזיכוי.
14 יום את יכולה לנסות לפנות לארגון אמון הציבור ויש סיכוי טוב שתקבלי את כספך בחזרה.
שלום כרמל
אכן מתסכל.
קיימות מספר אפשרויות לביטול העסקה.
ראשית, ברובד הצרכני, ביכולתך לדרוש את ביטול העסקה תוך 14 יום מהיום בו קיבלת את המוצר. במקביל ובמידה שיטענו כי נעשה שימוש משמעותי במוצר, ביכולתך לבטל את העסקה לאור חוק המכר הקובע כי במידה והמוצר שקיבלת אינו עונה על הקריטריונים שהובטחו לך כי יאפיינו אותו, ניתן לבטל את העסקה.
המלצתי הינה כי תפני אל החנות בכתב בדרישה לבטל את העסקה לאור האמור. במידה ותגובתם לא תהיה לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות את בית המשפט לתביעות קטנות לבירור טענותיך.
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר