שלום, האם במועד תשלום שליש בדמי המזונות בגין גיל מעל 18 שנה ועד גיל 21 , אפשר להעבירו ישירות לילדה ולא לגרושה
שלום דוד
אם כתבו בהפסק הדין כי יש לשלם את המזונות לידי האם - כך צריך לעשות . כך גם אם כתבו בהסכם שאושר על ידי ביהמ"ש .
חשוב לציין תמיד לידי מי ישולם הסכום - כאשר התשלום לאחר גיל 18 . ,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המשמעות של הצמדה למדד כל 3 חודשים ללא חיובים רטרואקטיביים משמעו - כל 3 חודשים משווים בין המדד הידוע של לפני 3 חודשים לבין המדד החדש. אני מציע שתבצע חישוב מלפני שנתיים ועד היום, תוודא מה המדד החדש נכון...
המשך תשובה