שלום, האם במועד תשלום שליש בדמי המזונות בגין גיל מעל 18 שנה ועד גיל 21 , אפשר להעבירו ישירות לילדה ולא לגרושה
שלום דוד
אם כתבו בהפסק הדין כי יש לשלם את המזונות לידי האם - כך צריך לעשות . כך גם אם כתבו בהסכם שאושר על ידי ביהמ"ש .
חשוב לציין תמיד לידי מי ישולם הסכום - כאשר התשלום לאחר גיל 18 . ,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה