האם אני יכול לשלם את דמי המזונות ישירות לבני בזמן השירות הצבאי? ע"פ פסיקת המזונות כתוב: "בזמן השרות הצבאי הסדיר של כל אחד מהקטינים ישולם עבורו שליש מסכום המזונות ששולם עבורו ערב גיוסו"
שלום רב קובי
בדרך כלל פסק הדין מציין כי המזונות ישולמו לידי האם וכן קובע את אופן התשלום והמועד הקבוע לתלום מדי חודש ובין היתר לכן זה תקף גם לאחר גיל 18
תבדוק היטב את האמור בפסק הדין
בברכה,
הילה זוהר, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הוצאות חריגות הינן בדרך כלל הוצאות רפואיות וחינוכיות. שיעורי עזר וטיפולים רגשיים הינם חלק מהם. לדעתי רצוי לפנות לבית המשפט על מנת בבקשה להבהרה טכנית את ענין זה....
המשך תשובה