שלום רב, יש לי שאלה הבאה: בעלי לשעבר הוכרז כפושט רגל לפני קצת פחות משנה. עוד חודש יש לו משפט, שכנראה צריך לאשר את מעמדו כפושט רגל. הוא חייב לי מזונות בסכום גדול. אם אני מגישה תביעת חוב לכונס הרשמי, מה המשמעות של דבר? האם יש טעם להגיש, אם מקסימום אוכל לקבל ממנו רק כמה מאות שקלים? בתודה, אמה
עליך לפנות לעורך דין העוסק בהוצאה לפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה