אם אני שוכרת דירה ובעלי רוצה להישאר באותו דירה ולא רוצה למכור האם הוא אמור לשלם לי איזה סכום חודשי, יש לי 2 בנות מעל גיל 18 ושני ילדים מתחת לגיל 18 מה הזכויות שלי אם אני יעבור דירה.
כעקרון על בעלך לשלם לך דמי שכירות ראויים בגין השימוש בחלק שלך, אם אינו מוכן למכור. וכן צריך לדאוג לתשלום מדור לילדים.
אבל עליך לעמוד על דרישתך למכור הדירה, ואם אינו מסכים לשקול לעתור לביה"מ, לפי החוק להסדר התדיינויות החדש, אם חל עליכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בבית הדין הרבני הסיכוי קלוש, אלא אם המדובר בדיני צדקה כאשר הגבר במצב קשה ביותר, ואף אז רוב הסיכויים שלא ייפסקו מזונות לגבר אלא יפנו הגבר לדרוש מהמוסד לביטוח לאומי. ...
המשך תשובה