הגרוש שלי חי בחו"ל ובשנה האחרונה הפסיק לשלם מזונות. עד היום נאמר לי כי כל עוד אין לו קרובים בארץ מהם ניתן לתבוע וכל עוד המשכורת שלי אינה "נמוכה" מספיק הרי שאין לי דרכי פעולה. שמעתי כי יש כוונה להעביר חוק אשר לפיו ב.ל קודם כל ישלם לאישה את המזונות ללא קשר להכנסתה ואז יפעל נגד הבעל. האם נכון?
נכון לכרגע אין כזה חוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה