שלום רב הגשתי תביעת מזונות 4 חודשים לאחר לידת בני. האם ניתן לתבוע מזונות מאב הילד שאינו גר אתי רטרו מיום לידתו של הילד? תודה
תשלום בדר"כ מיום הגשת התביעה. לעיתים אצל תינוק מחייבים הוצאות מיוחדות רטרואקטיבית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המשמעות של הצמדה למדד כל 3 חודשים ללא חיובים רטרואקטיביים משמעו - כל 3 חודשים משווים בין המדד הידוע של לפני 3 חודשים לבין המדד החדש. אני מציע שתבצע חישוב מלפני שנתיים ועד היום, תוודא מה המדד החדש נכון...
המשך תשובה