גרושי לא שילם לי מזונות במשך שלוש שנים.....בדיון משפטי על הרכוש פסק השופט שעל ההורים לשלם את מזונות ילדיו של בנם....[ברח מהארץ]הפשרה היתה שהם ישלמו את המזונות במכה אחת עבור שני הילדים....[הכל בתשלום אחד בפשרה].....השופט נתן חודש לביצוע הסדר זה......חלפו מאז שישה שבועות ועדיין לא הגיע התשלום......האם עלי לפנות להוצלפ למימוש פסק דין זה? או לחילופין קיימת דרך אחרת......תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה