היי, אני אם חד הורית במשמורת מלאה בשל הרחקתו של האב מאתנו לתקופה של מעל שנה. המזונות שנקבעו לפני שנים התבססו על משמורת משותפת ואינם מספיקים לכלכלת הילדים. יחד עם זאת, אני לא מעוניינת לפתוח תביעת מזונות, אלא תביעה על התקופה שבה הם רק איתי. איזה תביעה להגיש?
אם אין פסק דין בעניין משמורת מלאה כי אז עליך לעתור למשמורת מלאה, ותביעה למזונות. קודם לכן יש לפתוח בקשה לישוב סכסוך לבית המשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הוצאות חריגות הינן בדרך כלל הוצאות רפואיות וחינוכיות. שיעורי עזר וטיפולים רגשיים הינם חלק מהם. לדעתי רצוי לפנות לבית המשפט על מנת בבקשה להבהרה טכנית את ענין זה....
המשך תשובה