ברצוני לדעת אם אפשר להגדיל מזונות.. כשעשינו את הסכם הגירושין הגרוש לא היה עובד ולכן קבענו 1700 ש"ח ועכשיו הוא עובד כבר שנה במקום מסודר (עובד מדינה) ואני עדין גרה אצל אמא ורוצה ם לגור בדירה.. ברצוני לדעת אם בכלל יש אפשרות להגדלה לפני שאני פונה לעורכי דין
על מנת להגי תביעה להגדלת מזונות, עליך להראות שינוי נסיבות מהותי. אם הגרוש שלך החל לעבוד ולהשתכר, את יכולה להגי תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הורות משותפות אינה תנאי מספיק. אם המדובר בבית המשפט לעניני משפחה, כי אז הבג"ץ 919/15 קבע מבחנים לענין מזונות ילדים בגילאי 6 ומעלה, לפיהם, בודק בית המשפט את יחס ההכנסות של ההורים ואת יחס זמני השהות של...
המשך תשובה