שלום, 1. בהסכם הגירושין שלנו כתוב כי המזנות יוצמדו למדד, וכי העדכון ייעשה אחת לשלושה חודשים. האם בזמן העדכון משלמים את הסכום המעודכן רק עבור החודש הנוכחי (השלישי בכל פעם) או משלמים גם את הפרשי ההצמדה בחודשיים שקדמו? במילים אחרות - האם אני אמורה לספוג את הפרשי ההצמדה של 8 חודשים בשנה או שהסידור הוא בדומה לשכ"ד - שכל החודשים אמורים להיות משולמים ע"פ הצמדה? 2. כנהוג, הוצאות החינוך משולמות במזונות והוצאות חינוך מיוחדות, כגון חוגים ועוד, מחולקות בין שנינו שווה בשווה. השנה נרשם בני לשני בתי ספר תיכון. האם זו נחשבת הוצאה מיוחדת (סה"כ 400 ש"ח)? תודה
טל שלום, לעניין חישוב המזונות ראי תשובה כמה שאלות קודם השבתי בפירוט.
לעניין הוצאות חינוך, הכוונה היא לכל הוצאה הדרושה לילד לצורך רישומו וחינוכו, אלא אם כן זה מנוסח אחרת בהסכם שלכם, לטעמי יש לחלק התשלום בין ההורים.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה