שלום, ביום שישי נעצרתי אחרי שהייתי שיכור. לקחו אותי למעצר ובמוצ"ש התייצבתי מול שופטת אשר שחררה אותי, אמרה שאני צריך להשיג ערב (אשר השגתי) וגם הרחקה מהמתלונן ל-30 יום. בדקתי באינטרנט שסגרו את התיק הזה אבל יש תיק פל"א פתוח. אמרו לי במשטרה ביום שסגרו לי את התיק שפשוט השופטת תשחרר אותי בתנאים מגבילים כמו הערב והרחקה וזהו, נגמר הסיפור. אבל יכול להיות שיזמנו אותי לעוד משפט אם התיק פל"א לא סגור לפי המערכת?
(1).jpg)
שוחחנו טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
קיימת חובה להגיע לזימון לחקירה משטרתית. במידה ולא תגיע בצורה עצמאית, באפשרות היחידה החוקרת להביא אותך פיזית לתחנה - ע"י ניידת. בסיטואציה זו, וכתלות בנושא החקירה, ייתכן והדבר יקשה על השחרור שלך. ...
המשך תשובה