שלום אני אזרח אנגליה התחתנתי עם ישראלית ואנו גרים בארץ האם הבת שלי זכאית לדרכון אנגלי?
שלום איתן -
השאלה העיקרית הינו- אך אתה קיבלת את האזרחות שלך? האם נולדת בארץ להורים בריטים? או בדרך של התאזרחות? אני אמתין לתשובה לפני שאודיע לך מה הזכויות של הבת שלך.
בברכה, דליה סקלאר, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום נעמי, החוק מתי התאזרחות של קטין במקרים מסוימים. אבל, היה עלייך לרשום את הילד בזמן ששהית באנגליה ולא לאחר שעזבת. בברכה, דליה...
המשך תשובה