היי, אני חי מזה חמש שנים בלונדון. יש לי דרכון בריטי דרך אבא שלי ועד עכשיו עבדתי במסעדת חומוס של שני ישראלים. לאחרונה עזבתי כי הם הרעו לי את התנאים ולא היו מוכנים לשלם לי פיצויים. אני מאוד רוצה לתבוע אותם אבל אני לא בקיא בחוק כאן ולא יודע למי לפנות. האם ישנם עורכי דין ישראלים או שמייצגים ישראלים או זרים כאן? אשמח על תשובתך.
שלום - אם תתקשר למשרד שלי אני אמצע לך את פרטים של עו"ד מקומי לעזור לך,
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום מיקי, אם יש בידיך את העתק הצוואה תצטרך לפנות לעו"ד בריטי. אז נוכל לאמת את זהותך ואת המסמכים אישור נוטוריוני. תודל לפנות אלינו לפרטים נוספים. בברכה, דליה...
המשך תשובה