אני בעל שני דרכונים אמריקאי וישראלי, וקיבלתי חותמת שחורה האם אוכל להכנס עם הדרכון השני? אותו השם בשניהם. תודה מראש
שלום חיים,
עליך לפנות לשגרירות בריטניה בבקשת ויזה תייר.
משרדנו עוסק רבות בתהליכים מסוג זה מול הרשויות הבריטיות ויכול לסייע לך בהליך.
בברכה,
עו"ד דליה סקלאר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום שמואל, כל מי שנולד באנגליה לפני 1983 זכאי לאזרחות בריטית. במידה שיש לך תעודת לידה בריטית ואת הדרכון הישן, משרדנו יוכל לעזור לך. אנא צור איתנו קשר. דליה...
המשך תשובה