שלום רב, יש לי דרכון בריטי מתוקף היותי בן לאמא שנולדה וגרה שם . רציתי לדעת האם זה נכון שאני יכול לעבור מיידית לאנגליה להתחיל לעבוד(ורק אחר כך להגיש בקשה לאזרחות) זה נכון? מה התהליך ? תודה :)
שלום רב,
הדבר תלוי במעמדך בבריטניה.
מי שקיבל דרכון בריטי בתקופה האחרונה הוא כבר אזרח ויכול לעבוד מיד עם הגעתו לבריטניה.
בעבר היו סוגי מעמד נוספים אשר כללו מגבלות מסויימות.
באפשרותך לשלוח למשרדנו את תצלום דרכונך וכך נוכל להשיב לך תשובה חד משמעית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גלעד שלום, בכדי לענות על שאלתך יש צורך לדעת כיצד קיבלת את אזרחותך. אם אתה יליד בריטניה - ילדיך זכאים, וזאת כל עוד אתה עומד בקריטריונים. אם קיבלת את האזרחות מהוריך - ניתן להעביר את האזרחות לילדיך,...
המשך תשובה