שלום, אימי נולדה באנגליה ובעלת אזרחות בריטית. היא לא רשמה אותי שהייתי מתחת לגיל 18 לבקשת קבלת אזרחות בריטית. ברצוני לנסות להוציא עכשיו דרכון בריטי מה הם השלבים שעלי לעשות לקבלת הדרכון? תודה
שלום טל,
ישנן פרוצדורות פשוטות וישנן פרוצדורות מסובכות יותר.
בכדי לבדוק האם יש לך זכאות לאזרחות באיטית נצטרך פרטים נוספים.
את מוזמנת לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ.
בברכה,
דליה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום יוסי, אנחנו תמיד ממליצים לפנות למומחה שמכיר את החוק. ישנם תיקים שיכולים להיות מסובכים מאוד וטכניים מאוד. בהצלחה, דליה...
המשך תשובה