שלום, לפני בערך חצי שנה טסתי ללונדון להעביר גת, תפסו אותי בשדה של לונדון וקבלתי חותמת שחורה, האם אני יכולה לטוס עוד חודש לבודפשט שזה גם באירופה? תודה
היי, אין כל בעיה מאחר ואנגליה אינה חברה באירופה. כמו גם, כל מדינה מנהלת את האישורים שלהם באופן פרטנית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לפי הכתוב, נראה כי אכן ישנה זכאות אך יש מספר דברים שלא ציינת: האם אימך הייתה נשואה? האם נולדת בבריטניה? והאם בילית שם זמן? ע"מ שנוכל לענות לשאלתך, את מוזמנת ליצור איתנו קשר. בברכה, דלי...
המשך תשובה