שלום, אשתי ואני גמלאים בני 66 ו- 72 מעוניינים לשהות באנגליה לתקופות ארוכות למטרות תיירות ופנאי בלבד, לחלוטין לא לצרכי עבודה כלל. "מרכז החיים" שלנו היה ונותר בישראל כאן משפחתנו ילדים ונכדים וגם מרבית הרכוש. אני מבין שמותר לנו לשהות עד 180 יום ברציפות. שאלתי מה קורה בתום אותה תקופה של 180 יום. האם מותר לצאת מאנגליה ולחזור שוב ומתחילה תקופה חדשה של 180 יום ? האם נדרש פער זמנים מסויים בין תקופות השהות ?
עדיף פער זמנים של חדשיים-שלשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נעמה שלום, חוקי ההתאזרחות בבריטניה מבחינים בין אזרחים שקיבלו אזרחות לפני 1983 ואחרי. השאלה הקריטית היא באיזו שנה אמך התאזרחה. את מוזמנת ליצור קשר עם המשרד לקבלת ייעוץ. בברכה, עו"ד דליה סקל...
המשך תשובה