שלום, שאלתי היא בנוגע לזכאות לדרכון בריטי. אבי היה נתין ברטניה למשך 8 שנים עד 1967. נמצא ברשותי הדרכון שלו אשר בתוקף עד 1975 . אני נולדתי בישראל, ואבי נפטר לפניי מספר שנים . האם אני זכאית לקבלת אזרחות בריטית? תודה
שלום מירב - באיזה מדינה נולד אבא שלך?
תודה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום טל, מדובר בתיק מסובך. נראה כי הוריך לא היו נשואים כחוק כפי שאמרת. משמעות הדבר היא שאתה לא זכאי לאזרחות מלידה. יש להירשם ולבחור במסלול אחר - התהליך ארוך יותר ומסובך יותר. אנא צור אתנו קשר לפרטי...
המשך תשובה