האם במכון הרפואי לבטיחות בדרכים יבקשו לראות את תעודת השחרור שלי מהצבא? אני השתחררתי על ידי קב"ן בגלל סעיף נפשי, אך אני לא מעוניין להראות את זה. האם אני מחויב לגלות את כל ההיסטוריה הרפואית שלי במכון בשביל לקבל רישיון? והאם דבר כזה יכול לפסול אותי מלקבל רישיון? תודה
אליאב שלום,
1- כל נהג הנדרש להגיע למכון הרפואי חותם על 3 מסמכים ביניהם טופס הנקרא "ויתור סודיות רפואית". אי לכך אתה רשאי שלא לחתום על הטופס והרשות (רשות הרישוי והמרב"ד) רשאים שלא לתת/לחדש לך רישיון נהיגה ללא קבלת כל המידע הנדרש על ידם. במידה וחתמת על הטופס אזי הם בוודאי יבקשו מידע מבריאות הנפש בצה"ל.
2- סירוב כפי שפורט לעיל יכול לגרום לאי קבלת/חידוש רישיון נהיגה.
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, רצוי ואף מומלץ להתייעץ עם עורך דין אשר בקיא בתחום ומופיע באופן קבוע הפני ועדת הערר. לא תידרש לבדיקות במכון הרפואי אך יתכן שתדרש לבדיקות אחרות . תיצור איתי קשר ישיר ואעזור לך... עו״ד דורון...
המשך תשובה