קיבלתי אישור מהמרב"ד לעשות תאוריה. עשיתי תאוריה ועברתי. ואני עכשיו לומד נהיגה. ורציתי לדעת לכמה זמן תקף האישור שלי מהמרב"ד? בתודה מראש.
תמיר שלום,
בדר"כ מי שמקבל אישור "קופץ" על ההזדמנות כמוצא שלל רב.
מרגע שעשית תיאוריה יש לך 2 שנים תקפות לבדיקת הרופא ולבדיקת הראייה.
בהצלחה,
מנהל פורום המרב"ד,
דורון ויגלר, עו"ד
* התשובות בפורום אינן מהוות תחליף לייעוץ משפטי, והעושה בהן שימוש עושה זאת על אחריותו בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גלינה שלום, 1- ראשית אני מקווה שמצבך טוב ואני מבין שאיבוד ההכרה היה חד פעמי 2- ביכולתי לתת לך ייעוץ והכוונה מקיפה אך עלי להיחשף לחומר הרפואי תחילה. 3- אנא צרי איתי קשר ואשמח לעזור בברכה, מנהל פור...
המשך תשובה